Petronas ေၾကာ္ၿငာမ်ားဟာ အဓိပၸါယ္တစ္ခုခုရွိေအာင္ Message တစ္ခုခု ေပးနိုင္ေအာင္ ရိုက္ကူးၿပီး အခိ်န္အခါအလိုက္ (ဥပမာ - တရုပ္ နွစ္ကူး ၊ ေဒ၀ါလီ စသၿဖင္ ့) ထုတ္လြွင္ ့ေလ ့ရွိတယ္လုိ ့ႀကားဘူးပါတယ္။ ဒီေန ့အဲဒီေၾကာ္ၿငာေတြရွာေဖြ ႀကည္ ့မိလို ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကို မ်ွေ၀လိုက္ပါတယ္။
ဘယ္သူမွ ေမြးကတည္းက Race ကို ခြဲၿခားမသိပါဘူး။ လူႀကီးေတြအေရာင္ဆုိး လုိ ့သာကေလးေတြ ဟာအခ်င္းခ်င္း ခြဲၿခားဆက္ဆံတတ္လာတာပါ။ Children are color blind, shouldn't we keep them that way လုိ ့message ေပးထားပါတယ္။
Behold the child
By nature's kindly law
Pleased with a rattle
Tickled with a straw
Every great person started small.... လုိ ့Message ေပးထားပါတယ္။ ကေလးေတြ လူငယ္ေလး ေတြ ကို ၿပဳစု ပိ်ဳးေထာင္ဖုိ ့အေရးႀကီး တယ္လို ့ဆုိလိုခ်င္ပုံရပါတယ္။
ဒါကေတာ ့အၿမဲၿပိဳင္ဆိုင္တတ္တဲ ့တရုပ္မိသားစုနွစ္စု အေႀကာင္း Chinese New Year Ad
Chinese New Year မွာ မိသားစု ညစာစားပြဲ တက္ခြင္ ့မႀကံဳ တဲ ့၊ ၿပန္စရာအိမ္ရယ္လို ့မရွိတဲ ့မိဘမဲ ့ ကေလးေလး တစ္ေယာက္။
အေဖကိုခ်င္းႀကားႀကီးထဲ ထည့္ထမ္းၿပီးေတာင္ေပၚမွာသြားစြန္ ့ပစ္တဲ ့ပံုၿပင္ကို ႀကားဘူးႀကမွာေပါ ့ေနာ္။ ဒီေႀကာ္ၿငာကေတာ ့ အေဖအိုႀကီး ကိုၿငိဳၿငင္တဲ့ မိဘနွစ္ပါးကို သားနဲ ့သမီး ေဆာ ့ကစားေနတာက အမွတ္မထင္ ေနာင္တရေစတဲ ့ဇာတ္လမ္းေလး။ Hari Raya 2006 မွာထုတ္လွြင္ ့တာပါ။
Hari Raya မွာ Petronas ကေငြမယူဘဲ ဆီၿဖည္ ့ေပးပံု ရပါတယ္။ အဲဒါကို သားနဲ ့အေဖရဲ ့ ဇာတ္လမ္းေလးနဲ ့တင္စားထားတာပါ။
စီးပြားေရးအတြက္ ဘယ္ေလာက္ထိေရာက္မလဲ မသိပါ။ ဇာတ္လမ္းတို ေလးေတြနဲ ့ ေပးတဲ ့ Message ေတြကိုေတာ ့ေတာ္ေတာ္သေဘာ က်မိပါတယ္။
The paradox of insular language
1 year ago
3 comments:
မမ ေၾကာ္ျငာေတြမိုက္တယ္ေနာ္။ အေဖကုိ ထမင္းသတ္သတ္ေကၽြးတဲ့ေၾကာ္ျငာၾကည္႕ရင္း အိမ္ကိုလြမ္းလို႕ မ်က္ရည္ေတာင္က်တယ္။
ဒီေႀကာ္ၿငာေတြႀကည္ ့ၿပီး ဘယ္နိုင္ငံမွာဘဲေနေန ဘာလူမိ်ဳး ဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ လူဟာလူပါဘဲ၊ မိဘကိုသိတတ္ နားလည္ဖို ့ေက်းဇူးဆပ္တတ္ဖို ့ဆိုတာ ေတြကို အၿမဲ သတိေပးေနရတာပါလား လို ့လည္းေတြးမိတယ္။
ဘဝမွာ အတူတူရွိေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြကို လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုလို႕ မၿမင္ေတြ႕ရခင္၊ ရင္မဆိုင္ရခင္အခ်ိန္အထိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လြယ္လြယ္ပဲ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ ေနတတ္ၾကပါတယ္။ လက္ေတြ႕ၾကဳံလာတဲ့အခါၾကမွ သူတို႕ ကိုယ့္အနားမွာ ရွိေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြကို လြမ္းဆြတ္တမ္းတရုံပဲ တတ္ႏိူင္ေတာ့တယ္ဗ်ာ.......................
Post a Comment